eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNa jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
  • Data: 2019-03-04 12:38:10
    Temat: Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-03-04 o 12:14, J.F. napisał:
    > Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:a...@w...eu...
    > Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:
    >>> z tego co czytałem jakiś czas temu jedną z wizji było przejmowanie
    >>> części ładunków przeładowywanych w Gdańsku i Gdyni na mniejsze statki,
    >>> by nie korkować trójmiasta próbując rozwieźć te towary po
    >>> kraju. Ekspert pisał, że jest to często stosowana strategia w
    >>> niektórych portach. Na ile jest to prawda nie wiem.
    >
    >> Dla kontenerów może to mieć sens przy codziennych kursach 3miasto-Elbląg.
    >
    > Troche watpie.
    >
    > Na morzu przeciez nie przeladuja, wiec i tak trzeba na nabrzeze,
    > zaladowac, wyładowac ... byc moze przewiezc w porcie, bo maly stateczek
    > bedzie blokowal duzy terminal ... to chyba prosciej na tira i za brame.
    > A za brama dofinansowac lepszą droge.

    nawet na mala barke wrzucisz więcej niż na tira, a duża ilość tirów, gdy
    wyjeżdża jeden za drugim może zakorkować trochę miasto - chodzi o
    ilość tirów, które musiałyby wyjechać na raz. Przeładunki na barki robi
    sie często na redzie, nie trzeba zajmować miejsca w porcie.

    > No chyba, zeby z Elblaga zrobic prawdziwy port dla duzych statkow ...

    chyba jest tam, zbyt płytko

    --
    http://kaczus.ppa.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1