eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNa jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w
    kanał?
    Date: Mon, 4 Mar 2019 09:25:38 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <q5ine2$7uc$1@node2.news.atman.pl>
    References: <a...@w...eu> <q5c4p2$c48$1@news.icm.edu.pl>
    <1ktx483xwbch9$.8x77z33o92db.dlg@40tude.net>
    <5c7a71ce$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7a77aa$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7a7c89$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: kaczus@wytnij_poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 91.210.243.118
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1551687938 8140 91.210.243.118 (4 Mar 2019 08:25:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Mar 2019 08:25:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    In-Reply-To: <5c7a7c89$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:781034
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-03-02 o 13:52, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 02.03.2019 o 13:31, u2 pisze:
    >
    >> port w Elblągu nie jest wielką konkurencją dla Gdańska, czy Szczecina,
    >> to po prostu projekt byznesowy dla ożywienia gospodarczego regionu
    >
    > Jeśli to ożywienie ma być oparte o konieczność wykonania samego
    > przekopu, czyli dostarczenia firmom budowlanych pracy, to rozumiem to.
    > Ale jeśli przekop ma pełnić funkcję połączenia tych portów z morzem, to
    > wypadałoby się zastanowić "co dalej". Czy ktokolwiek będzie chciał tam
    > pływać.

    z tego co czytałem jakiś czas temu jedną z wizji było przejmowanie
    części ładunków przeładowywanych w Gdańsku i Gdyni na mniejsze statki,
    by nie korkować trójmiasta próbując rozwieźć te towary po kraju. Ekspert
    pisał, że jest to często stosowana strategia w niektórych portach. Na
    ile jest to prawda nie wiem. Ciekawe, czy będzie to zwykły przekop, czy
    tak jak w Panamie z basenami, wtedy to w obsłudze będzie kosztować.
    Ciekaw byłbym wyliczeń.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1