    From: gaza <l...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Mon, 26 Sep 2005 15:44:01 GMT

    Przemek R... wrote:

    > konkretnie (technicznie) na czym polega blokada

    36&ctp=7

    Tak mowisz? Hmm

    > kuuuuuuuu---a
    > napisales
    > "Wybore jezeli dostep bedzie rowny juz w sklepie. Do tego czasu nie mam
    > wyboru. Obecnie konsument nie decyduje o OS"
    > podalem adres sklepu ktory oferuje dwa systemy tym samemy udowonilem ze sie
    > mylisz, ustosunkuj sie do tego
    > i nie podawaj adresu prodycenta ktory robi inaczej bo to jest prywatna
    > sprawa , najwyzej straci klientow.

    Ta jaskolka nie czyni wiosny.

    > nie odpowiadam juz wiecej na twoje posty bo nie potrafisz rozmawiac, jezlei
    > brak ci argumentu zmieniasz temat (nie na temat)
    > jestes zalosny

    Sukces moze byc uznany kiedy jest legalny. Kiedy polega na rabunku, to
    sukcesem jest, ale wartym potepienia. A juz napewno wart dzialania
    prokuratora. Jak widac prokurator USA moze zadzialac, a polski to dupam
    bo nawet nie wie ze NSA ma dostpe do jego komputera poprzez tylne drzwi
    w Windows. :-P

    > bo jest bardzo stabilny a jezlie luki zostana wykryte sa natychmiast
    > akualizowane, linux ma tez bardzo duzo dziur
    > i wychodzi srednio co 2-3 miesiace windows co kilka lat.

    I pare lat co tydzien. W tym "critical".

    > coz jest warty linux skoro musisz go wymieniac co kilka miesiecy?

    Klamiesz

    A nawet jezeli, to nie Gatesowi o tym decydowac.

    > udowodnij zglos do prokuratury, zostanie wycofane wszystko a sprzedawcy
    > pojda do pierdla

    oj tak. Juz wstrzymuje oddech :-P

    > slyszales o antyrobakach (antywirusach) to tez tro droga mozna sciagac.
    > Bo to rstartowanie wlasnie powodowal pewien robak.

    To w koncu sprzedal wadliwy produkt czy nie?

    > i masz, kup linuxa

    Ale to nie to samo co laptop z Linuxem na polce sklepowej obok laptopa z
    Windowsem.

    > mowimy teraz o polsce. Sprawa w watku dotyczy oprogramowania sprezdawanego
    > wp polsce i polskeigo prawa karnego

    Ale tego samego oszustwa tego samego MSyfu.