  • Data: 2005-09-26 16:32:46
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja? Ja tylko przytaczam fakt ze Adobe Reader 7 ma kradzione z uczelni
    > podzespoly i ze klamie ze to ich.

    50 raz z kolei, goowno mnie to interesuje, rozmawiamy teraz o innych
    programistach a ty wszystkich nazywaszzzlodziejami bo acrobat zajebal
    algorytm.
    Lecz sie facet

    > Ale Linux jakos moze jechac na starociu i ma lepsze rezultaty :-P

    skomentuj wymagania gier, jak sie ograniczasz do linuxa to skomentuj
    wymagania Unreala dostepnego pod linuxa.
    A jak taki cwaniak to odpal linuxa z najnowszym KDE na 486

    > I wlasnie dlatego jestes kretynem.
    >
    > Dla konsumenta ma znaczenie ze kiedy stoi przed polka sklepowa ma wybor
    > konkurencyjnych OS. W tym samym miejscu i czasie.

    piszemy teraz debilu o programistach ktorzy twrza te oprogramowanie,
    tworedzisz ze maja ograniczony dosteop ja podalem
    strony z bibliotekami ty pierdolisz o polkach

    P.