  • Data: 2005-09-26 15:09:18
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to dalej bedziesz tkwil w swoim sfiatku, ktorego granice wyznacza
    > propaganda medialna Microsyfu.
    >
    > too bad :=P

    przyzwoitosc wymaga bys nie podawal linkow do anglojezycznych stron.
    ktora zreszta kazdy moze sobie stworzyc, na pewno nie mozna zalozyc ze jest
    to wiarygodne

    > Adobe i Micrisyf ukradli i klamia ze to ich.

    na zywo juz bys po zebach dostal(nie potrafisz rozmawiac), stwierdziles ze
    wszyscy programisci kradna, pytam sie czy ja tez?
    Oprogramowanie ktore te firmy wytworzyly mozna zmiescic na jednej stronie
    kartki, ilosc oprogramowania na swiecie
    nie zmiesci Ci sie w calym zeszycie

    > Pozwol, ze my, konsumenci bedziemy wybierac co nam sie podoba, a nie
    > Microsyf.

    to sa wymagania nminimalne, napisany dla nowych procesorow, jezlei masz za
    slaba konfiguracje
    kup taki ktory u ciebie pojdzie.
    A jak skomuentujesz wymagania gier ?

    > Widac ze jestes wielkim specem od softu, skoro nie zauwazyles takiej
    > rzeczy. :-P

    udowodnij, konkretnie odpowiedz napytanie

    > Mam, nieznajacy jezykow madralo. Nie ma wyboru przed polka sklepowa!
    > Widzisz roznice?

    jakich jezykow? masz tutaj narzedzia do c++, do c# do VB oraz do pascala,
    oprogramowanie ktore jest tworzone
    glownie dla windowsa jest w tych jezykach pisane.

    Nie bardzo rozumiem co ma polka do biblioteki programistycznej?

    > Nazwac maja prawo. Ale to ujawnia ich intencje wobec konkurencji.

    kazda konkurencja wobec swojej konkurencji zawsze ma taki sam cel -
    zniszczyc

    P.