  • Data: 2005-09-26 15:21:43
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niektore nowe komputery maja BIOS blokujacy Linuxa

    konkretnie (technicznie) na czym polega blokada

    ctp=7

    > Chce.
    >
    > Pokaz mi tutaj:
    >
    > http://toshibadirect.com
    >
    > Ten Twoj sklepik to kropla w morzu.

    kuuuuuuuu---a
    napisales
    "Wybore jezeli dostep bedzie rowny juz w sklepie. Do tego czasu nie mam
    wyboru. Obecnie konsument nie decyduje o OS"
    podalem adres sklepu ktory oferuje dwa systemy tym samemy udowonilem ze sie
    mylisz, ustosunkuj sie do tego
    i nie podawaj adresu prodycenta ktory robi inaczej bo to jest prywatna
    sprawa , najwyzej straci klientow.

    > Mowisz o mafii pruszkowskiej?

    nie odpowiadam juz wiecej na twoje posty bo nie potrafisz rozmawiac, jezlei
    brak ci argumentu zmieniasz temat (nie na temat)
    jestes zalosny

    > A dlaczego mam aktualizowac Windowsa co tydzien. Przeciez Gates sprzedaje
    > produkt bez wad! Tak przynajmniej mowisz.

    bo jest bardzo stabilny a jezlie luki zostana wykryte sa natychmiast
    akualizowane, linux ma tez bardzo duzo dziur
    i wychodzi srednio co 2-3 miesiace windows co kilka lat.

    > Coz jest warte auto z salonu, skoro co tydzien musze jezdzic po naprawy?

    coz jest warty linux skoro musisz go wymieniac co kilka miesiecy?

    > W dodatku wlasiciel salonu bedzie mnie szpiclowal przegladajac przywatna
    > zawartosc.

    udowodnij zglos do prokuratury, zostanie wycofane wszystko a sprzedawcy
    pojda do pierdla

    > Czyli jednak Gates sprzedal wadliwy produkt juz na samym na poczatku?

    slyszales o antyrobakach (antywirusach) to tez tro droga mozna sciagac.
    Bo to rstartowanie wlasnie powodowal pewien robak.

    > I chce miec prawo kupic auto w innym kolorze niz czarny.

    i masz, kup linuxa

    > Twojego zdania nie podzielila Prokuratura Generalna USA, Prokurator
    > Generalny New York State, kilku innych, a przede wszystkim sam
    > kryminalista Gates.
    >
    > http://www.microsoft-antitrust.gov/

    mowimy teraz o polsce. Sprawa w watku dotyczy oprogramowania sprezdawanego
    wp polsce i polskeigo prawa karnego

    P.