  • Data: 2005-09-26 15:30:22
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: gaza <l...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > no ic co z tego ze koszta sie zwrocily, program sie pisze po to aby na nim
    > zarobic.
    >
    > Nic nie stoi na przeszkodzie bys sam napisal windowsa , i rozdawal za darmo,

    I przypomnij nam jak to bylo na poczatku z platna Netszkapa i IE za darmo...

    > mowisz, no to przeniesmy to do producentow zywnosci, oni decyduja do jakich
    > sklepow
    > sprzedaza towar czy npo do kulkuset sklepow biedronki, do hurtowni, czy do
    > jakiegos hipermarketu, ograniczajac ci czasem swobonny dostep,
    > a czasem uniemozliwiajac Ci kupno danego towary w danym sklepie i jestes
    > skazany na inny (chyba ze ruzysz dupe do innego sklepu)
    > czy na tej podstawie mozna stwierdzic ze producenci czy wlasciciele sklepo
    > wsa zlodziejami, bandytami?

    Jezeli monopolizuja rynek to nie ma zadnej roznicy pomiedzy Microsyfem a
    Tesco. Bandyta jest bandyta, bez wzgledu co rabuje. A i sa przypadki ze
    sklep zawiera umowe na prdukty firmy A pod warunkiem niesprzedawania
    produktow firmy B. To jest tak samo nielegalne.

    oft.html

    > po pierwsze po polsku

    Zyj w swoim sfiatku artykulow sponsorowanych. I wyciagaj wnioski. :-P

    > a po drugie prosze wskazac polskiego prokuratora z
    > ktorym podpial ugode.

    Sa tak glupi jak Ty i nawet nie potrafia kliknac na:
    http://www.microsoft-antitrust.gov/

    > Zbigniew Ziobro ktory bedzie niedlugo najprawdopodobniej ministrem
    > sprawiedliwosci na pewno chetnie sie tym
    > zainteresuje.

    Juz zapieram dech w piersiach.

    > co jest nie prawda ? ze pierwsza lepsza Pani "Joasia" nie bedzie potrafila
    > swobodnie uywaj linuxa?
    > O ile sie zakladamy?

    Janie jestem pani Joasia. I nie Gatesowi decydowac co ja mam uzywac.

    > jakos w nim nie dostrezgam zawisci do ludzi sukcesu

    PRLowskiego bucostwa tez nie.

    > minister finansow tez taka bzdure na fakturach stosuje

    Co to za wytlumaczenie? O durniach w rzadzie nigdy nie slyszales?
    Najlepszym przykladem sprwa Microsyfu i zadna reakcja bucow w Polsce.

    > gowno mnie interesuje ile jest wart dal Ciebie pytam sie o realna wartosc
    > tego samochodu.
    > 500 tys czy 30 tys?

    Wartosc jest taka, jaka klient jest sklonny zaplacic, bez manipulacji
    rynkiem. W przypadku rzeczonego BMW kwota WARTOSCI jest ponizej 10 tys.

    > Wartosc jest uzalezniona od tego czy ktos

    > widze ze zaczynasz jarzyc..nie stac Cie na windowsa uzywaj Linuxa.

    Co to znaczy stac? Od kiedy klient Toshiby ma wybor niekupwania MSyfu w
    ogole?

    > i sa kretynie wliczone w cene rynkowa

    Nie sa, bo sie dawno splacily.

    > (tak jak koszty dystrybucji

    0,5% gdzie jest cena kupowania ustaw i oplacania korupcji mediow?

    > egzemplarzy oprogramowania, jezlei posiada w domu 5 egzemplarzy programu
    > ktory ukradl , to pomijajac mocne podejrzenie
    > ze handluje tym, to po zatym straty wynosza cena rynkowa razy te 5
    > egzemplarzy, jest to bardzo logiczne.

    Nie logiczne. U mnie wala sie wiele windowsow, wyglada na to ze niektore
    moze nawet "nielegalne" :-P Leza zakurzone, bo mi sie nie chce ich
    wyrzucic na smietnik. NIemowiac o sprawdzeniu.

    I co z tego? Kto ponosi jakie straty?

    > Producent sam ustala cene swojego oprogramowania, ty mozesz sie zgodic i
    > zakupic, mozesz sie nie zgodzic i nie kupowac.

    Nie moge, bo producent sabotuje konkurencje. Caly czas nie podajesz
    linku do Toshiby BEZ MSyfu.Nie podajesz, to taki nie istnieje.

    > tych ktore by sprzedal osobom KTORE by jego nie ukradly

    Nie ukradly by, gdyby mialy wybor.