  • Data: 2005-09-26 12:13:05
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: gaza <l...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > napisz konretnie w jaki sposob wycenilesz ten system
    >
    > P.

    To jest gdybanie oparte na wlasnych slowach Microsyfu:
    http://www.findlaw.com/01topics/01antitrust/microsof
    t.html
    http://www.microsoft-antitrust.gov/

    Otto nigdzie nie moze podac jaka czesc "wartosci" XP stanowia oszustwa
    wykryte przez prokuratorow. Patrz dokumenty powyzej.

    Nie ma dla nas znaczenia czy jest to 50 czy 100 zlotych. Oczywiste jest
    ze nie sa to kwoty idace w tysiace. Liczac ilosc sprzedazy na
    zmonopolizowanym swiecie, oraz koszta oszustw z kupowaniem ustaw i
    wykanczaniem konkurencji.