  • Data: 2005-09-26 12:41:14
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: gaza <l...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > koszta wytworzenia? Poczytaj o firmie redmond o ilsoci programistow
    > piszacych windowsa i w ogole o
    > tym w jaki sposob powstaje, wez ksiazke do C++, isprobuj napisac prosty
    > program. A teraz wyopbraz sobie ile wysilku
    > i poswieceenia wymaga napisanie wielu milionow linii kodu.

    Wiec czytam:
    http://www.findlaw.com/01topics/01antitrust/microsof
    t.html
    http://www.microsoft-antitrust.gov/
    http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

    Jakos nie widze w Twojej argumentacji kosztow znomopolizowania rynku.

    > i dlaczego ten sam XP kosztuje pare razy mniej

    > moiwsz o wersji "lite" systemu XP ? Tego okrojonego ?

    Nie ma wiekszego znaczenia. Kiedys w Nie Urbana byl ciekawy artykul. Ten
    sam XP kosztuje tyle i tyle, ale w cenie komputera juz tylko ulamek.
    Czyli maja nas za idiotow mowiac ze to samo kosztuje pare razy wiecej
    inaczej zapakowane.

    > konkretnie, i nie opowiadaj o jednym typie najnowzego notebooka, bo ja sie
    > nie dziwie ze linux
    > moze miec problemy z komputerem ktory wszedl na rynek miesiac temu.

    Nie ma znaczenia. Znaczenie ma fakt sabotowania konkurencji.

    > i znowu to samo pierdolenie. Juz mi to pisales, soft tworzy kilka tysiecy
    > ajak nie kilkadziesiattysiecy firm

    Niech tworzy. Tylko niech nie mowi o ochronie swoich praw autorskich
    przy czyms co ukradl osobom trzecim.

    > jw

    jw

    > konkrety!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!! Nie bo Pani
    > Joasi sie zawiesil, co tobie sie stalo gdy PRACOWALES
    > na tym systemie.

    Samo odpalenie XP zajmuje wieki. Przy tym ma zamontowane tylne drzwi dla
    agencji szpiegowskich rzadu USA.

    > maja wybor, linux, macOs, maja bardzo przyjemnie biblioteki do C++,
    > wxWidgets, QT, maja LAzarusa , MONO,
    > moga tworzyc oprogramowanie dostepne na 3 najbardziej popularne platformy.

    Nie maja, bo dostep jest nierowny.

    > przerwal by. Jakby przestapli pisac na widnows albo by pisali rownoczesnie
    > npod linuxa ( wtym gdy bo tych najwiecej , prawie wszystkie idzie pod
    > windows) to czlowiek majacy wybor system za kilkaset zl albo darmowy linux
    > na ktorym to wszytko zadziala
    > wybierze linuxa.
    >
    > P.

    I dlatego szef M$ nazwal Linuxa "rakiem".