  • Data: 2005-09-25 22:27:23
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > aby nabrac klientow, niektorzy dzialaja "charytatywnie", ale czmeu pluc na
    > tych co zarabiaja pieniadze?

    Charytatywnie? O ile pamiętam, Novell jest jak najbardziej firmą
    komercyjną. Podobnie 'parę' innych dystrybutorów równych wersji Linuxa.

    > to po co pluc na MS?

    Bo jest monopolistą - nikt nie produkuje kompatybilnego systemu.

    > nie chcesz nie uzywaj,

    Nie chcem ale muszem. Bo jakiś decydent zadecydował zastosowanie
    programu napisanego tylko i wyłącznie pod windows. I to na tyle
    niechlujnie, że ów program ma 'drobne problemy' z czytaniem klucza
    sprzętowego.

    > chcesz uzywaj zaplac za ciezka prace i dobry (bo od XP jest
    > dobry, stabilny) system na ktory wiekszosc frm tworzy soft.

    Dobry? Stabilny? Znajomy się przesiadł z 98se na XP. 98se sobie
    instalował sam, XP też.

    Po podłączeniu sieci z miejsca zaczął się resetować.

    Dopiero po dokładnym skonfigurowaniu komputer przestał być dostępny dla
    wszystkich jak tania dziwka.

    > I co jest glownym powodem popularnosci systemu.

    Głównym powodem popularności wingrozy jest marketing, sponsoring,
    manipulacje i praktyki monopolistyczne. Oraz pewna 'bezwładność'
    użytkowników.

    Tak na marginesie: tak w ogóle to mikrosyf tak mocno walcząc z
    nielegalnymi kopiami wingrozy sam sobie strzela gola, bo przyczynia się
    do zwiększenia popularności linuxa.

    > Gdyby wszyscy zaczeli
    > tworzyc soft pod linuxa to myslisz ze
    > windows by przetrwal ?

    Gdyby oprogramowanie było tworzone pod windows przez tak wielu ludzi,
    jak pod linuxa...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)