  • Data: 2005-09-25 22:58:19
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Bert" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moge sobie dac lape obciac ze ma do tego dosteo na uczelni to raz, szkola
    > dmoze podpisac z microsoft
    > umowe msdnaa i bedzie mial oprogramowanie microsoft w wersjach enterprise
    > za darmo a trzy istnieja triale.

    No to zalatw mi trial WinXp. Zeby zarobic pierwsze pieniadze na instalacji
    systemu klientowi, trzeba umiec przejsc przez instalacje.

    Studiuje zaocznie, teoretycznie mam mozliwosc
    korzystania z pracowni, ale jest to bardzo trudne, bo komputer musi byc
    wolny, czyli najczesciej wieczorem po zakonczonych zajeciach i wymaga to
    obecnosci pracownika uczelnii, czyli nadgodziny.
    Student zaoczny sam musi organizowac sobie mozliwosc nauki, a jak sie
    pracuje zeby na oplaty za studia zarobic to nie ma sie wolnego czasu zeby
    isc w tygodniu na uczelnie. Dodam, ze mam 150km z domu na uczelnie. Smiem
    twierdzic, ze to z moich pieniedzy jest finansowana uczelnia, bo oplacam
    czesnym wykladowcow, a z podatkow z mojej pracy sa oplacane studia dzienne.
    Wiec to ja jestem pokrzywdzona strona w tym systemie! Wiec moze za linie
    obrony wezme haslo wyrownywania szans mlodziezy ze wsi !!!!!!!
    Jak napisales nie ma wytlumaczenia, ale pewne okolicznosci powoduja inne i
    kolo sie zamyka. A Biednemu zawsze wiatr w oczy.