  • Data: 2005-09-25 04:18:45
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: barbados <c...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Lubeska kurwa w todze Otto von Falkenstein zwymiotowala:

    > Micha? napisa?(a):

    > Kodeks karny zrównuje kradziez. rzeczy i kradziez. programu komputerowego,

    A kto te ustawe kupil? Uzytkownicy, czy M$.

    > porównanie jest zatem prawid?owe. A wartos'c nie jest rzekoma tylko
    > prawdziwa. Jest to cena legalnego programu be;da;ca w pewnymstopniu
    > wypadkowa; koszt jego opracowna itp.

    Podaj koszt opracowania i kopiowania Windows XP w rozbiciu na koszt w
    cenie jednego komutera w Lublinie. Albo w ogole jakies namiary.

    > Kradziez. programów wartos'ci 50.000 z? to niska szkodliwos'c' spo?eczna?

    Bill Gates moze sobie napisac ze wartosc wynosi tuzin milionow.
    Udowodnij te *wartosc.*

    > Czyli jak nie mam funduszy na zakup BMW to moge je sobie ukras'c'?

    Spreadsheet nie jest BMW. Zreszta co to za wartosc BMW? Chyba w Lublinie
    mierzycie lapowki przeliczaniem na BMW.

    > Albo inaczej, czy jez.eli nie mam moz.liwos'ci zdobycia oryginalnych
    > pienie;dzy to moge; je sobie skserowac'?

    Jezeli rynek jest celowo zmonopolizowany i torpeduje konkurencje, to
    tak: http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

    > Hehehehehehehe, dobre. Po takim teks'cie se;dzia wykona manewr nurkowania
    > w toge;, bo otwarcie s'miac' sie; za sto?em nie wolno.

    I dlatego boicie sie w Lublinie orzekania przez lawnikow bez udzialu
    kurewek w togach jak ty Otto. Bo to ma sens w swietle zmonopolizowania
    rynku przez M$. Trzeba tylko ladnie sie przygotowac, i kurewka w todze
    bedzie uciekala z innego powodu.

    Spreadsheet to nie kamera video.