  • Data: 2003-01-13 13:08:09
    Temat: Re: NOWA TARGOWICA
    Od: "Waldemar Godel" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1b70.000002f3.3e214539@newsgate.onet.pl...
    > Jak podaje "Nasz Dziennik" (www.naszdziennik.pl):
    > Do skandalu, godzącego w podstawy suwerennego państwa, doszło

    Jak widac glupich nie sieja. Jak rowniez widac, w Ich dzienniku rozumu
    nie przybywa, bo za ta ustawe powinni SLD po dupach calowac.

    Gdyby nie to, to zgodnie z konstytucja, w razie frekwencji na referendum
    mniejszej niz 50%, decyzje o przystapieniu do UE podjeloby zgromadzenie
    narodowe wiekszoscia (tu juz cytuje z pamieci) 3/4 glosow. Szybkie
    spojrzenie
    na liczby pokazuje, ze wstapienie zostaloby przeglosowane. Zmiana opisywana
    przez przedmowce dziala wiec na korzysc oszolomow, ale zeby do tego dojsc
    trzeba miec przynajmniej kilka sprawnych szarych komorek, wiec rozumiem,
    ze oszolomy do tego nie dojda.
    Wnioskujac z topicu i tak nie mam z kim dyskutowac, wiec sam nie wiem po co
    ja to pisze, lepiej pojde sie napic kawy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org