  • Data: 2002-06-08 09:26:11
    Temat: Re: NOM - a może by tak doniesienie o popełnieniu ....
    Od: "WaldekGo" <[nospam]awago@friko4.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> wrote in message
    news:Pine.LNX.4.21.0206080930170.15127-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

    > A oświeć ty mnie, gdzie tu jest "niekorzystne rozporządzenie"
    > jeśli musi zapłacić *tyle samo* - tylko innemu podmiotowi ?
    > "Niekorzystne rozporządzenie" ma miejsce jeśli ktoś "zostanie
    > wpuszczony w maliny" i co najmniej *sporo* przepłaci.

    Widze ze umiejetnosc czytania ze zrozumieniem coraz bardziej
    zanika w spoleczenstwie... smutne.

    Do tej pory to NIE ON PLACIL - koszta, udokumentowane fakturami
    i billingami TPSA (billingi zeby rozdzielic polaczenia prywatne od
    sluzbowych) byly mu REFUNDOWANE, wiec de facto placila firma X.

    Teraz, nie mogac wykazac, ze polaczenia na fakturze byly wykonane
    w ramach pracy, nie otrzyma refundacji kosztow, wiec musi zaplacic
    z wlasnej kieszeni, a wiec jest stratny.

    DOTARLO?

    Pozdrowienia, Waldek
    a...@o...info , w...@t...pl
    ZUS z pewnością jest instytucją przestepczą, ale nie można nazwać jej
    zorganizowaną."