  • Data: 2005-07-12 11:14:15
    Temat: Re: NIE !!!!! DLA IDIOTÓW !!!
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale to jest twoje opakowanie :) w takim razie gdzie ono jest??
    > ukradli?? A jakby ci oddali twoje opaqkowanie bez zawartosci i
    > argumentowaliby w ten sam sposob :)

    Chwila, chwila to nie są bezpodstawne roszczenia z mojej strony - MM
    jednoznacznie żąda dostarczenia w oryginalnym opakowaniu. Informacja ta jest
    zawarta na tablicy w serwisie MM oraz na dokumencie przyjęcia towaru do
    reklamacji. Na dokumencie tym zawarta jest także informacja, że przyjęto
    sprzęt wraz z opakowaniem. Wydano mi jednak sprzęt bez opakowania i dopiero
    na wyraźne moje żądanie potwierdzono mi na dokumencie odbioru, że sprzęt
    wydano bez opakowania. Jednocześnie usłyszałem, że są to normalne praktyki
    tzn. zwrot po naprawie bez opakowania. Tyle, że ja tam miałem jeszcze
    oprogramowanie wewnątrz tego pudełka.
    Dziwi mnię, że MM wobec tego nie stosuje np. opakowań zastępczych
    jednocześnie zwracając klientowi oryginalne opakowanie wraz z zawartością w
    chwili składania reklamacji.

    --
    Jacek "Plumpi"