    From: VoyteG <V...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NFZ - prawa pacjenta
    Date: Tue, 6 Jan 2009 01:14:09 -0800 (PST)

    On 29 Gru 2008, 21:12, "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    wrote:
    >. Dostalem taki glejt, z którego wynikalo mniej wiecej (dawno to
    > bylo), zeNFZpokryje koszt zabiegu do jakiejs tam wysokosci pod warunkiem
    > zachowania opisanych w pismie standardów (glownie odwolano sie do jakis
    > wytycznych). Nie wiem, czy cos takiego by obecnie nie przeszlo.

    Udalem sie prywatnie do lekarza w prywatnym osrodku zdrowia i
    zaplacilem za wizyte.
    Osrodek ma podpisana z NFZ umowe, ale gdybym chcial w ramach NFZ udac
    sie na wizyte, to za rok!
    Jednak pielegniarka dala mi do podpisania dokument, ze nie bede
    domagal sie od NFZ zwrotu kosztow wizyty.

    Czyli mialbym jednak prawo sie domagac zwrotu, a NFZ musialby
    zaplacic, gdybym nie podpisal tego dokumentu?
    Czy prywatna placowka medyczna ma prawo wymagac, bym taki dokument
    podpisal, jako wymog wizyty lekarskiej, za ktora prace?

    VoyteG