    From: rogus <r...@t...spammer.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NARKOTYKI
    Date: Mon, 16 Aug 2004 13:02:41 +0200

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Kallotomią też się to czasami leczyło - czy to znaczy, że wbijanie sobie
    > noża w czaszkę jest OK?

    i robisz durne porownania... wszscy malpuja politykow i tez staraja sie
    byc "glupio" madrzy!!!

    > Jeśli już coś zaliczasz do leków, to tym bardziej należy kontrolować
    > użycie tego czegoś.
    >
    > Poza tym nie wmówisz mi, że wszyscy 'trawkujący' leczą sobie epilepsję ;)

    nie ;-) ale lecza sobie inne choroby, anoreksje, aids, alschaimera(nie
    wiem jak sie pisze:P), nawet o przypadkach leczenia nerek(wspomagania
    przy leczeniu) slyszalem...

    > [ciach]

    > Chyba masz jakiś problem z odczytaniem tego, co napisałem...

    no wiemy rozumiemy chcesz zrobic z panstwa wielka stolice mafii!
    brawo!!

    > Super argument. Tylko niestety można go wykorzystać do agitowania za
    > legalizacją WSZYSTKIEGO.

    mozna!!! co prawda twarde narkotyki(brazowy cukier, koka) sa juz bardzo
    niebezpieczne to i tak powinny byc zalegalizowane...(i powinni wycofac
    recepty na leki jednoczesnie) ludzie jak chca sie truc niech sie truja!
    lepiej zeby panstwo na tym zarobilo niz diler!
    tu jeszcze mozna by dyskutowac~!

    > Hmmm... Niech pomyślę... Bo takie sobie uchwalili prawo?
    >
    > To może i kilerów zalegalizować? Ile by to uprościło... Jakby jeszcze
    > organizacje rządowe mogły wynajmować... Hoho! Problem bezrobocia,
    > emerytur i służby zdrowia z miejsca można by rozwiązać. A jeszcze te
    > dochody z podatków dochodowych kilerów...

    ohoho widze mamy do czynienia z idiota, ktory robi ciagle porownania...
    kurwa juz mi nerwy puszczaja... czy ktos kto pali trawke zabil kiedys
    jakiegos znajomego ci czy jak?! no naprawde nie rob glupich porownan

    > Albo łagodniej: może zalegalizować wylewanie wszelkich ścieków do rzek w
    > dowolnych ilościach - tylko za odpowiednimi opłatami? Dochód dla
    > państwa, pobudzenie gospodarki (trzeba jakoś 'wyprodukować' wodę
    > mniej-więcej zdatną dla ludzi).

    i znowu porownanie... sluchaj jak masz taka lepetynke pelna roznych
    ciekawych pomyslow, ktore domyslam sie sa twojim refleksjami na TRZEZWO,
    to gratuluje :P rzeczywiscie jaka kolwiek uzywka moglaby ci zaszkodzic :P

    > Bezpośredni dochód dla państwa nie jest jeszcze argumentem.

    tak, sa inne poza nim!

    > A dlaczego w niektórych krajach za posiadanie nawet minimalnej ilości
    > nawet 'tylko' trawki można dostać kulkę w łeb?

    w jakich? ;-) na jakim poziomie intelektualnym stoi rzad w tych krajach
    :P chetnie poslucham ;)))