  • Data: 2004-08-16 15:11:11
    Temat: Re: NARKOTYKI
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    rogus wrote:

    > i robisz durne porownania... wszscy malpuja politykow i tez staraja sie
    > byc "glupio" madrzy!!!

    Durny to był twój argument "a bo używa się do leczenia, więc jest OK".
    Co ww. przykładem kallotomii wykazałem.

    > nie ;-) ale lecza sobie inne choroby, anoreksje, aids, alschaimera(nie
    > wiem jak sie pisze:P), nawet o przypadkach leczenia nerek(wspomagania
    > przy leczeniu) slyszalem...

    Anoreksja jest problemem psychicznym. "Leczeniem" AIDS przy pomocy
    trawki to mnie nie rozśmieszaj. A dobre działanie na nerki to ci się z
    piwem pomyliło (choć ja osobiście wolę używać np. arbuzów).

    Choroby Altzheimera się póki co nie da leczyć. Najwyżej opóźniać jej
    postępyi łagodzić skutki przy pomocy różnych, ściście kontrolowanych
    przez lekarza środków. Palenie trawki nie daje możliwości dokładnej
    kontroli medycznej dawek ani nawet dokładnie tego, co jest podawane.

    [ciach]

    > no wiemy rozumiemy chcesz zrobic z panstwa wielka stolice mafii!
    > brawo!!

    No beton... A chyba raczej naćpany...

    Przeczytaj sobie jeszcze raz: "nie prohibicja, tylko kontrola uprawnień
    do picia alkoholi w zależności od tego, jak dany osobnik potrafi pić".
    Jeśli nadal masz problemy ze zrozumieniem tego zdania (oraz tego, że był
    to de facto żart) to doskonale udowadniasz, jak trawka degeneruje mózg ;-P

    [ciach]

    > mozna!!! co prawda twarde narkotyki(brazowy cukier, koka) sa juz bardzo
    > niebezpieczne to i tak powinny byc zalegalizowane...(i powinni wycofac
    > recepty na leki jednoczesnie)

    A najlepiej w ogóle zlikwidować służbę zdrowia - niech każdy się leczy
    na własną rękę...

    Zrozum, dzieciaku, że ci, którzy wystawiają recepty sporo lat się
    uczyli, jak wystawiać je właściwie - tzn. umiejętnie dobrać leki i
    dawkowanie.

    > ludzie jak chca sie truc niech sie truja!
    > lepiej zeby panstwo na tym zarobilo niz diler!
    > tu jeszcze mozna by dyskutowac~!

    Tak. Np. o ukrytych kosztach. Co z tego, że wzrosną dochody państwa z
    tytułu podatków, skoro wzrosną straty wynikłe ze zwiększenia dostępności
    nieumiejętnego/niewłaściwego używania substancji psychoaktywnych?

    [ciach]

    > ohoho widze mamy do czynienia z idiota, ktory robi ciagle porownania...
    > kurwa juz mi nerwy puszczaja... czy ktos kto pali trawke zabil kiedys

    Wyrażaj się, ćpunie...

    > jakiegos znajomego ci czy jak?! no naprawde nie rob glupich porownan

    Tia, i niby ćpanie nie wpływa negatywnie na mózg - chyba że u ciebie był
    jakiś uszkodzony od samego początku.

    Może porównanie miało tylko wykazać krótkowzroczność i bezsens twojego
    argumentu "tam zalegalizowali i państwo to opodatkowało", a nie
    bezpośrednio zrównać ćpanie i zabijanie.

    [ciach]

    > tak, sa inne poza nim!

    Tylko że są to kontragrumenty - dodatkowe koszta, które
    najprawdopodobniej przewyższą ewentualne zyski.

    > w jakich? ;-) na jakim poziomie intelektualnym stoi rzad w tych krajach
    > :P chetnie poslucham ;)))

    Na pewno wyższym, niż taki szeregowy ćpun, jak ty.

    Ponownie wyjaśniam, bo widać nie dociera do tej twojej zaćpanej głowy:
    skoro ty argumentujesz "powinniśmy zalegalizować, bo w kraju A
    zalegalizowali", to równie dobrze można kontragrumentować "powinniśmy
    zaostrzyć kary za posiadanie, bo w kraju B są ostre kary".