  • From: "castrol" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NARKOTYKI
    Date: Mon, 16 Aug 2004 10:03:00 +0200

    wiadomości

    > A niestety ani 'maryśka', ani tym bardziej papierosy nie mają żadnych
    > takich neutralnych zastosowań (i osobiście jestem za delegalizacją tych
    > ostatnich :) )

    Ciekawe rzeczy piszesz o m.
    Mi sie wydaje ze m ma duze zastosowanie w lecznictwie co powoli zostaje
    wprowadzane, np w Niemczech juz sa tabletki z marihuana

    Np w przypadku epilepsji u wielu pacjentow po podaniu m mozna zaobserwowac
    zachamowanie choroby (tzn brak atakow)

    Caly czas trwaja prace nad zastosowaniem m. w lecznictwie

    > Heh - może więc zdelegalizować papierosy, a na alkohol wprowadzić
    > zezwolenia? Tzn. jak kogoś się przyłapie np. bełkoczącego po
    > przedawkowaniu alkoholu, to odebrać mu prawo do picia na parę miesięcy

    Samo posiadanie jest zabronione, bycie juz po nie jest

    Pozdrawiam
    Jacek