  • Data: 2009-12-17 17:07:46
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Danusia pisze:
    > Ale bez względu na lata Twojej młodości, mamy oficjalnie (dane GUS) dodatni
    > przyrost naturalny.

    Tak to jest jak manipuluje się danymi.
    Dodatni to może był, ale jak się patrzy 3 lata wstecz, jak więcej to
    jest MINUS aż boli.
    A jak popatrzy się na emigrację to już zęby ze strachu same wypadają.
    Policz sobie ile te 35 tys. ludzi co przybyło będą zapełniać 3 mln
    dziurę emigracyjną. No niech policzę... hm... hmm... 85 lat!
    Tyle, że w tym czasie wymrze całe pokolenie, które jeszcze się nie
    narodziło ;)

    Dla Twojej uwagi:
    "Przeciętnie - na każde 10 tys. ludności - przybyło 9 osób (w 2007 roku
    - 3 osoby, a na początku lat 90-tych ubiegłego stulecia - ponad 40 osób"

    > I jest to straszny kłopot, dla pseudo naukowców i
    > polityków nawołujących do zabrania ludziom emerytur i wydłużenia lat pracy.

    Nie wiem jaki masz problem, ale zafiksowałaś gdzieś ostro w postrzeganiu
    świata.

    > A sądząc z Twojego śmiechu to o miejscach w przedszkolach nie masz pojęcia,
    > pewnie niewiele lat mineło od czasu jak do nich uczęszczałeś.

    Jak już chcesz o kimś sobie roić to najpierw sprawdź cokolwiek :)

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com