  • Data: 2009-12-17 20:44:25
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boropi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hgdnqn$cp3$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nie wiem jak w policji, ale w wojsku już od wielu ładnych lat, nowo
    > przyjmowani zawodowi żołnierze opłacają składki między innymi do OFE, jest tak
    > co najmniej od 2000r.

    Zgadza się. Tak jest.
    > I nie mają już możliwości przejścia na wcześniejszą emeryturę.
    Pan raczy żartowac. Nic się nie zmieniło w tej sprawie. Dalej żołnierz zawodowy
    może odejść na emeryturę po 15 latach (40%), za każdy rok, po 15 latach,
    doliczne jest 2,6%.

    > Tak więc dyskusja ewentualnie powinna dotyczyć tego, czy można zabrać komuś
    > uprawnienia nabyte.
    Oczywiście. Trzeba dokonać, niestety, rewolucji w emeryturach. Naszego państwa
    nie stać, na wypłacanie emerytur młodym emerytom.

    --
    Piotr Zawiły