  • Data: 2006-11-23 01:52:40
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie ma też obowiązku chodzenia w mundurkach, bo tak sobie dyro wymyślił.

    Nie ma. No i?

    > Czyli ty idziesz na rozmowę z pracodawcą w swoim mundurku z podstawówki?

    A to po podstawowce idzie sie do pracy? Myslalem, ze najpierw jest jakas
    rozmowa w zawodowce/liceum ...

    > Bo jak inaczej dzięki mundurkowi korzystasz z rzekomego prestiżu
    > mundurowej szkoły?

    Jak inaczej?

    Pozna pora i nie chce mi sie tlumaczyc. Ale mysle, ze jestes w stanie
    wymyslic kilka takich sytuacji ;)

    > Znaczy się że jak nie masz mundurka, to nie potrafisz utrzymać stroju w
    > czystości i ładzie? Oj, niedobrze...

    Wielu ludzi niestety tak ma.

    > A jak napis jest po klingońsku?

    No wlasnie? Czy napis po klingonsku "zajebe bialasa" łapie sie na
    "schludna" czy nie?

    > Co nie znaczy, że celem życia powinno być wydawanie na niepotrzebne i
    > irytujące pomysły lizusów Roman Edukatora.

    Jak sam napisales - nikt cie nie zmusi do kupienia dziecku mundurka.

    No chyba, ze wejdzie ustawa nakazujaca, i pojawia sie formy nacisku z
    tym zwiazane.

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji