  • Data: 2006-11-23 01:55:16
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zabijanie indywidualizmu, to tak na początek.

    Buachachacha... Ty sobie wez przecietna klase dzieciaków przecietnych.
    ZERO indywidualizmu bo jest ZABITY przez nauczycieli i program
    nauczania. Mundurki nic ti nie zmienia.

    > Ślepy koń też nie widział przeszkód na wielkiej Pardubickiej.

    A potem taki ślepy koń idzie do Purdue czy Cambridge, albo na Harvard.

    > "Nie mam mundurku, bo wszelkie uniformy są sprzeczne z moimi
    > przekonaniami oraz religią - i co mi pan zrobi?" ;->

    "Oficjalnie nic. Ale po miesiacu na wlasne zyczenie zmienisz szkole" ;P

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji