  • Data: 2023-06-13 18:26:05
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jun 2023 16:58:39 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Też niekoniecznie, ale na pewno nie musiały o zmiarze odznaczania
    > wiedzieć. W wojsku zbiórki są dwa razy dziennie. Nie jakieś uroczyste,
    > ale jednak.

    Jak sam pisałeś - jak się każe jednemu ubrać na zbiórkę galowy mundur,
    to chyba władza wie po co.

    Przeciez nie ma tak, ze byle ambasador sobie sam na zbiorkę przyjdzie,
    wywoła osobę po nazwisku i order wręczy ...

    > A czemu nie: zgoda, nadanie, przyjęcie? Po prostu pytam. czemu na siłę
    > utrudniamy?

    Bo, k*, zapisane w ustawie że "nadane", a nie "wróbelki donoszą, że
    otrzyma".

    > No każdy. Dlatego nie mam sensu, bym wypunktowywał, bo różne mają
    > różnie. Sam ustawę cy7tujesz.

    Ale to "róznie" to jest trochę na jeden wzór.

    I uzasadnij cytatem, komu należy zglosić chęć odznaczenia zasłużonego
    Słowaka, czy innego obcokrajowca :-)

    J.