    From: "js" <b...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Może jednak ktoś odpowie??
    Date: Tue, 28 Oct 2003 23:07:54 +0100

    dostałas o stwierdzenie nabycia spadku - a wniosek masz ? bo ktos napisal
    widocznie cos takiego skoro jest wezwanie,
    tam bedzie wnioskodawca i uczestnicy oraz o co idzie czyli co dostaniecie
    moze jakis wiekszy buisnes sie szykuje a ty tutaj moge byc czy moge nie byc
    najlepiej zadzwon do sadu i sie dowiedz lub skontaktuj sie z rodzina w tej
    sprawie !!
    JS

    http://www.gazeta.pl/usenet/