  • Data: 2006-05-17 08:52:21
    Temat: Re: Molestowany przez Trojke
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    T...@s...in.the.world napisał(a) :
    > Jakies dwa tygodnie temu na moj telefon domowy zadzwonila... Trojka. W
    > osobie redaktora Tomasza Kamela. Ow dzwonil z tasmy, ze mam jakas
    > nagrode gwarantowana, ze moge ja odebrac dzwoniac pod numer 0300... i
    > takie tam.

    Jakiś czas temu zadałem podobny problem. Też Camel mnię nękał. 3
    dni temu jakiś inny gostek z taśmy, ale z TV.

    Otrzymałem odpowiedź, że skargi do prezesa UKE. Złamano
    art.172.ust. 1 Prawa telekomunikacyjnego zakazuje takich praktyk,
    bez uprzedeniej wyraznej zgody odbiorcy:

    Zakazane jest używanie automatycznych systemów wywołujących dla
    celów marketingu bezpośredniego, chyba że abonent lub użytkownik
    końcowy uprzednio wyraził na to zgodę.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.