  • Data: 2006-05-17 09:30:52
    Temat: Re: Molestowany przez Trojke
    Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-05-17 11:05, przez nasze podwórko przetoczyła się procesja
    prowadzona przez osobę zwaną 'T...@s...in.the.world',
    która piskliwie wyśpiewywała na cześć swego blaszkodziobego bóstwa:

    > O gejach nic jeszcze nie wiem. Czy kolega mnie z kims nie pomylil?

    To nie słyszałeś, że wieść gminna niesie,
    iż ten wielbłąd przez dwa 'm' to troszkę
    innej orientacji jest niż większość?...

    > No i tu wykrakales. Wlasnie dzwonil rzeczony Chajzer (czy jak on tam sie
    > pisze) 'znacie mnie panstwo z telewizji, ale od 20 lat jestem zwiazany z
    > Programem Pierwszym PR' tym razem...

    I co, powołując się na na wspomnianą
    działalność misyjną usiłował Ci sprzedać?...

    BTW jest chyba jakieś forum Polskiego Radia,
    albo radiowej jedynki. Gdyby tak wiele osób
    zaczęło się dopytywać o tę pozaredakcyjną
    działalność prezentera, to może wk...
    rozjuszony moderator zainteresowałby tą
    sprzedajną miernotą odpowiedzialnych za
    wizerunek i etykę, której brak tak często
    zarzucają innym, komercyjnym stacjom?...

    --
    Dusiołek
    http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl