  • Data: 2006-02-25 13:13:34
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kasias in <dtpkl5$c3g$1@inews.gazeta.pl> wrote:

    > ja moge to o Niemczech powiedziec, jestem juz tutaj prawie rok,
    > dochodzac do pasow nie musze czekac piec minut, az jakis łaskawy
    > kierowca zatrzyma sie i pozwoli mi przejsc,

    W Polsce też nie musisz czekać 5 min. Sam często poruszam się piechotką i
    nigdzie tyle nie czekam.

    > to wynika pewnie nie tylko z kultury kierowcy, ale rownież z tego czego
    > uczą nas na kursach prawa jazdy, skoro instruktor nie kaze nam sie
    > zatrzymac mimo tego, ze na chodniku stoi pieszy/piesi... to jak bedzimy
    > postepowac juz to po zdaniu egzaminu....

    Bo nie ma takiego obowiązku. To że się zatrzymuję sam, nie wynika z
    przepisów, a mojej dobrej woli, a jeśli nie zatrzymuje się, bo manewr taki
    uważam w danym momencie za zbyt niebezpieczny to jest to moje prawo. U
    uwierz mi na słowo, że nie będę miał żadnych wyrzutów sumienia jeśli jakiś
    pieszy wejdzie mi przed maskę a ja nie zdążę wyhamować i/lub nie dam rady
    go ominąć.

    --
    Tomasz Motyliński