  • Data: 2006-02-25 13:04:35
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: kasias <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pl> wrote:

    > Bzdua, przykkład z wczoraj, Włocławek, ul. Okrzei (krajowa 1, dwujezdniowa)
    > zatrzymałem auto na lewym pasie przed prześciem gość wyszedł napasy i
    > szczęście, że szedł wolno, TIR wyhamował na wysokości 3/4 pasów. Gdyby
    > pieszy znalazł się pod kołami to czyja byłaby to wina? Wiem, wiem
    > napiszecie kierowcy TIR'a, ale tak na zdrowy rozsądek czy aby na pewno?
    >
    > Poza tym nie wiem skąd czerpiecie te bajki, a o tym, jak to na zachodzie
    > kierowcy się ładnie zatrzymują, tak się składa, że bywam często w Niemczech
    > i Francji i jakoś tego nie widzę. Możesz/możecie sprecyzować o których
> [...]

    ja moge to o Niemczech powiedziec, jestem juz tutaj prawie rok,
    dochodzac do pasow nie musze czekac piec minut, az jakis łaskawy
    kierowca zatrzyma sie i pozwoli mi przejsc,
    to wynika pewnie nie tylko z kultury kierowcy, ale rownież z tego czego
    uczą nas na kursach prawa jazdy, skoro instruktor nie kaze nam sie
    zatrzymac mimo tego, ze na chodniku stoi pieszy/piesi... to jak bedzimy
    postepowac juz to po zdaniu egzaminu....