  • Data: 2012-12-01 12:38:08
    Temat: Re: Mobbing?
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ariusz wrote:

    > Moja znajoma pracuje w firmie gdzie ludzi traktują wyjątkowo źle.

    To jest opinia Twojej znajomej, a rzeczywistość może być zgoła inna...

    > Nie dość, że kierownik firmy odnosi się do pracownic wulgarnie z pogardą
    > i po chamsku

    Czyli konkretnie jak?

    > to jeszcze pracownice czują się zastraszone przez
    > pracodawcę. Słynne: NA PANI MIEJSCE CZEKA 20 INNYCH OSÓB...

    Może to po prostu stwierdzenie faktu?

    > Jeden znany mi przypadek to: Pracownica chciał urlop bo jej córka szła
    > na operację do szpitala - urlopu pracodawca nie udzielił kwitując sprawę
    > - MNIE PANI DZIECI NIE INTERESUJĄ. Pracownica poszła więc na chorobowe,
    > a po powrocie od razu została zwolniona.

    I bardzo słusznie, powinien jeszcze poinformować kogo trzeba o wyłudzonym
    chorobowym.

    > Inny - poszła dziewczyna na chorobowe, a po - kiedy chciała wziąć urlop
    > na rehabilitację oczywiście nie dostała jak powiedziała, że w takim
    > układzie musi pójść na chorobowe bo nie da rady pracować to usłyszała od
    > szefa: CHYBA PANI NIE CHCE U NAS PRACOWAĆ

    J.w.

    > Sprawa urlopów: nie ma czegoś takiego jak plan urlopów czy urlop na
    > żądanie. Przychodzi pracownica do szefa prosi o urlop na dany termin, a
    > ten da lub nie - najczęściej nie daje.

    Ma takie prawo.

    > Pracownice boją się odezwać i "postawić" szefowi. Boją się o swoje
    > stanowiska

    Z tego co opisujesz, to problem sprowadza się do braku możliwości brania
    urlopów w dowolnie wybranej chwili. Dramat.

    --
    ss??q s? ??u??ou??