  • Data: 2012-12-01 23:22:52
    Temat: Re: Mobbing?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Nov 2012, KRZYZAK wrote:

    > To pan kierownik powinien wylecieć z roboty i szukac pracy.

    W samo sedno trafiłeś.
    W tym problem - mało takich, którzy kierowników wyrzucają.
    Napisz tak uczciwie: czy swoich wyrzucasz?
    Celem wyjaśnienia: ja nie wyrzucam. Bo nie zatrudniam.
    Nie tylko kierowników, ale nikogo.
    I w tym cały problem (że nie ma chętnych do zatrudniania).
    DG OF jakby co (ja). Nie, nie "samozatrudniony" w formie
    ukrytej umowy o pracę, w żadnym razie, tak dla jasności.

    pzdr, Gotfryd