  • Data: 2005-06-17 08:12:12
    Temat: Re: Mloda CD.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > Dzieki za oferte pomocy, odezwe sie do Ciebie jak tylko
    > bede juz konkretnie wiedziala _co_ trzeba pozalatwiac.
    > Bo na razie to taka zgadywanka troche jest :/

    Wyskocz z nią do fotografa. Dwie fotki do dowodu się przydadzą.
    lewy profil, lewe ucho odkryte
    z USC gdzie się urodziła, odpis aktu urodzenia (potrzebny do dowodu).
    Tylko nie wiem, czy bez dowodu (!!!) jest ten odpis wydadzą.
    Mogą być cyrki.
    Dowód wyrabia się w miejscu zameldowania, czyli będzie musiała do siebie
    pojechać. Na dowód trochę się czeka.

    Dziecko w USC należy zgłosić w ciągu 14 dni od urodzenia, czyli i tak
    już dawno po rybkach, ale im szybciej tym lepiej.
    USC właściwe ze względu na urodzenie dziecka.
    Czy ona rodziła sama, czy w szpitalu. Jak w szpitalu, to jakieś papiery
    powinni jej dać. Dowiedz się.
    Moim zdaniem najpierw przedzwoń do USC i dowiedz się co tam się da
    załatwić. Nie wiem, jakie są konsekwencje niedotrzymania terminu 14
    dniowego, nawet jeśli jakieś są to i tak rozejdzie się po kościach.
    Wniosek o dowód można złożyć już teraz, krócej będzie czekać, ale
    niestety trzeba osobiście.
    Myślę, że na początek wystarczy.