  • Data: 2005-06-18 03:31:24
    Temat: Re: Mloda CD.
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem najpierw przedzwoń do USC i dowiedz się co tam się da
    > załatwić. Nie wiem, jakie są konsekwencje niedotrzymania terminu 14
    > dniowego, nawet jeśli jakieś są to i tak rozejdzie się po kościach.
    > Wniosek o dowód można złożyć już teraz, krócej będzie czekać, ale
    > niestety trzeba osobiście.
    > Myślę, że na początek wystarczy.

    Czytam i jestem pelen podziwu dla Kiry. Z rzeczy, ktore przychodza mi do
    glowy - warto sprawdzic, czy dziewczyna nie jest poszukiwana przez policje w
    zwiazku np. ze zgloszeniem zaginiecia przez rodzicow, przy okazji lekarza
    (najlepiej, gdyby byl znajomy, ech...) sprawdzic przy pobraniu krwi, czy to
    na pewno jej dziecko (rozne historie sie slyszy...), jak rowniez czy nie sa
    nosicielami hiv, a dziewczyna czy nie miala (/ma) romansu z narkotykami...
    Niech tylko mnie ktos uswiadomi, jakie bylyby konsekwencje, gdyby ona byla
    poszukiwana, jako zaginiona. Czy po ukonczeniu 18 lat dziewczyna ma prawo
    pojsc na policje z dowodem i zglosic, ze "nie zaginelam, mam sie dobrze,
    prosze mnie nie szukac i nie przekazywac rodzinie, gdzie sie zglosilam i
    gdzie jestem" ?

    Tak, czy owak - zaluje, ze do Zielonej Gory mam kilkaset kilometrow... az
    sie chce wyciagnac reke razem z kims, pospolu. To takie psiakreff ludzkie i
    piekne...

    Pozdrawiam,

    Tiger