  • Data: 2005-05-07 06:30:11
    Temat: Re: Minimalna wartosc platnosci karta.
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie jestem sprzedawcą.

    To widać

    >A jeśli ty nie potrafisz skalkulować cen tak,
    > żeby tobie się opłacało, a klient nie był zaskakiwany jakimiś szykanami
    > - też nie powinieneś być.

    Klient nie jest *niczym* zaskakiwany. Otrzymuje precyzyjną informacją co mu
    w danej firmie wolno a czego nie.

    > Ty chyba nie rozumiesz, o co chodzi.

    Ja rozumiem. Ty nie, ale jak sam powiedziałeś nie jesteś sprzedawcą

    > Pewne regulacje odgórne obowiązują.

    Jakie? Poproszę *konkretnie* i *ze szczegółami* tych regulacji :)

    >Bo owszem - wolny rynek, ale nie
    > dziki zachód.

    Dokładnie a klienci by chcieli żądzić sprzedawcą jak na Dzikim Zachodzie :>

    > Nie mój problem. Powinni zachomikować 'żużel' z poprzedniego dnia albo
    > rozmienić w banku.

    Typowo polskie podejście do tematu.

    "Co mnie to obchodzi, nie mój problem"

    Nie chciałbym obsługiwać klientów Twojego pokroju. Wolałbym ich skierować
    do konkurencji ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098