  • Data: 2005-05-07 07:38:16
    Temat: Re: Minimalna wartosc platnosci karta.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):

    > Nie zrozumiales mnie - co mnie obchodza ich ustalenie z firma obslugujaca
    > platnosci?

    Bo defacto Ciebie one dotycza.

    > Prawnie przyjetym srodkiem platniczym w naszym kraju sa Polskie Nowe Zlote
    > - ktore to posiadam na koncie i mam do nich dostep przy uzyciu wlasnie
    > karty platniczej.

    Polskie Nowe Zloty to sa monety i banknoty. Ty masz dostep do swojego konta
    za posrednictwem firmy obslugujacej platnosci... Lub za pomoca bankomatu z
    ktorego wyjmiesz banknoty i wreczysz sprzedawcy. btw. Masz tez pretensje do
    banku, ze w bankomacie nie wyplacisz kwoty mniejszej niz 10 zl? Bo to
    wlasciwie ten sam problem.

    > No pewnie ze sie im oplaca.
    > Jakkolwiek uwazam, ze takie postepowanie powinno byc zabronione.

    Czyli co? Powinno sie ustalic minimalna cene towaru lub uslugi na
    10 zl? :P

    j.