  • Data: 2005-05-07 12:18:14
    Temat: Re: Minimalna wartosc platnosci karta.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wrote:

    > Twoj problem - bo kefiru nie kupisz. Oczywiscie mozesz z godzinke lub
    > dwie podebatowac z obsluga sklepu na temat tego co byli powinni w banku
    > rozmienic i byc moze w tym czasie uzbieraja na reszte... ;P

    Debatować nie będę - pójdę do konkurencji. Ale dyscyplinujące kroki
    formalne mogę podjąć - np. za pośrednictwem Izby Handlowej, która ma
    środki by stosownie pouczyć sprzedawcę, że powinien przed rozpoczęciem
    sprzedaży osiadać w kasie środki na wydawanie reszty.

    Sklepów teraz na szczęście jest sporo a te, w których sprzedawcy-idioci
    traktują klientów jak zło konieczne, prędzej czy później splajtują
    (jeśli nie zmienią swojego podejścia).