  • Data: 2005-05-07 09:07:37
    Temat: Re: Minimalna wartosc platnosci karta.
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz [Sat, 7 May 2005 00:09:12 +0000 (UTC)]:

    > Prawnie przyjetym srodkiem platniczym w naszym kraju
    > sa Polskie Nowe Zlote - ktore to posiadam na koncie
    > i mam do nich dostep przy uzyciu wlasnie karty platniczej.

    No to nie ma problemu! Zrealizuj sobie na szybko ten dostep
    skoro jak sam piszesz go masz, i zaplac gotowka :)

    Sklep jest od sprzedawania, nie od realizowania Twojego dostepu
    do Twojego konta. Robi to czasami bo mu sie to oplaca a Tobie
    ulatwia zycie, ale jak to sie przestaje oplacac to trudno,
    organizacja charytatywna to nie jest ;)

    Kira