  • Data: 2005-05-07 00:09:12
    Temat: Re: Minimalna wartosc platnosci karta.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk wrote:

    > Sprzedawcę też nie. Ustal prowizję na poziomie 0,04% to wtedy pogadamy.

    Nie jestem sprzedawcą. A jeśli ty nie potrafisz skalkulować cen tak,
    żeby tobie się opłacało, a klient nie był zaskakiwany jakimiś szykanami
    - też nie powinieneś być.

    > Sprzedaż towaru nie może się odbywać na zasadzie "za wszelką cenę".
    > Rozumiesz?

    Ty chyba nie rozumiesz, o co chodzi.

    > Jak komuś to nie odpowiada to szuka innej firmy. Prawda, że
    > proste? To wolny rynek a nie komuna i nie obowiązują odgórne regulacje

    Pewne regulacje odgórne obowiązują. Bo owszem - wolny rynek, ale nie
    dziki zachód.

    > Spróbuj w jakimkolwiek sklepie zapłacić rano stuzłotówką za kefir to z
    > reguły nie mają wydać :>

    Nie mój problem. Powinni zachomikować 'żużel' z poprzedniego dnia albo
    rozmienić w banku.