eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMin. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin] › Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin]
  • Data: 2017-04-07 14:22:30
    Temat: Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    >Jeśli areszt trwa 3 lata to tylko finansowa wielkości przekrętu
    >powstrzymuje mnie od automatycznej skłonności do stanięcia po
    >stronie "aresztowanego zbyt wiele lat".

    A chyba jakos tak trwa
    http://www.gazetalubuska.pl/wiadomosci/gorzow-wielko
    polski/art/7468961,bedzie-areszt-dla-szefow-skoku-wo
    lomin,id,t.html

    >Pamiętam jak w innych krajach przy tego typu "wielkich i
    >skomplikowanych" sprawach prokuratura przepychała "ekspresowo"
    >oskarżenie (i skazanie) za mniejszy i bardzo prosty do udowodnienia
    >fragment z zestawu popełnionych przestępstw. Potem zasadniczy
    >skomplikowany zarzut mógł się już "wlec latami".

    Moze i tu tak bylo
    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/53
    4720,piotr-p-byly-oficer-wsi-i-czlonek-rady-skok-wol
    omin-skazany-za-wyludzenia.html
    Jak znam zycie - wyrok nieprawomocny.

    Co nam dalej komplikuje ocene - bo jak - zwolnia teraz z aresztu, aby
    po odrzuceniu apelacji wsadzic na dobre ?
    Czy juz nie zdaza, bo zniknie ... ale co odsiedzial, to jego ?

    I tylko jedna kwestia pozostaje - gdzie byli sedziowie przez te 3
    lata, gdy przedluzali areszty.

    No coz, zobaczymy co w sprawie Ewy Tylman wyjdzie.

    A kolejna sprawa - prokurator wnioskuje o areszt z powodu ryzyka
    mataczenia, ale zgadza sie na poreczenie majatkowe.
    Gdzie tu sens, gdzie logika ?

    J.