    From: Tapatik <t...@b...adresu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Min 14 kolejnych dni urlopu (Art. 162 KP)
    Date: Fri, 20 Jun 2008 07:46:56 +0200

    Użytkownik Jotte napisał:

    > W wiadomości news:g3apej$sgd$1@news.wp.pl Konrad <k...@p...onet.pl>

    > Zaraz, zaraz. Co to znaczy "właściciel rozpisał urlopy"? Urlopu udziela
    > się na wniosek pracownika i wniosek ten pracownik podpisuje. Chcesz
    > powiedzieć, że pracodawca zmusił ich do złożenia wniosków o urlopy,
    > wydał im karty urlopowe, a oni to zrobili i pracowali???
    > Normalnie nie do uwierzenia.

    "i zaproponował zmianę pracy w przypadku niezadowolenia z
    zainstniałego faktu"

    Czyli albo podpisujecie albo won z roboty.
    W Polsce to możliwe. Teraz może już mniej, ale kilka lat temu, gdy pracę
    ciężko było znaleźć - całkiem możliwe.

    Znajoma opowiadała, że Jej pracodawcy dawali swoim pracownikom kilka dni
    urlopu rocznie wychodząc z założenia, że skoro oni cały czas pracują, to
    pracownicy też mogą. Ten urlop, który dawali był na specjalne okazje.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik