    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Milicjanci dobiorą się do d.. posiadaczom GPS ów :D
    Date: Fri, 21 Nov 2008 14:24:02 +0100

    On Fri, 21 Nov 2008, Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Trzeba sie szykowac na konfiskate samochodu. Modul zaplonowy moze miec
    > wgrane pirackie mapy zaplonow.

    Streszczając: zauważ, że piszesz o innej własnosci intelektualnej.
    Inna podstawa prawna, inne zasady ochrony.
    Nie mam pojęcia czy komuś zdarzył się "nalot" z okazji naruszenia
    praw do bazy danych - zna ktoś taki przypadek?

    Idąc dalej (jako że nie mam pojecia jaka jest rozdzielczosć takiej
    "mapy", a to przesądzi o możliwości dowodzenia czegokolwiek *w ogóle*),
    powinieneś szykować się na konfiskatę, jeśli ustawiłbyś sobie
    w BIOSie peceta takie same nastawy jak ja.
    Bo moje są "oryginalne" i wara Ci do nich.

    Na wypadek jakby kogoś ironia "nie kopnęła" - tak, to miała byc
    ironia, a kontrprzykład ad absurdum (ma) wskazać że niezachowanie
    umiaru w gmatwaniu może utrudnić analizę, ale nie powoduje żeby
    znalezienie przyczyny pozornego paradoksu było niemożliwe ;)

    pzdr, Gotfryd