  • Data: 2006-10-15 13:55:04
    Temat: Re: Mieszkanie społdzielcze własnościowe
    Od: "BSz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Marudzisz... Jak ci zależało - trzeba było sprecyzować w umowie, co
    > zostaje. Bo jak dla mnie nabycie mieszkania to nabycie murów i okien
    > oraz drzwi.

    No wiesz, jak też mogę powiedzieć, że sprzedający jeśli bardzo przywiązał
    się do zlewu w kuchni mógł sprecyzować w umowie to że zbywa mieszkanie bez
    zlewu. Intuicyjnie wyczuwam (jeszcze nie wiem na jakich podstawach prawnych
    moje rozumowanie oprzeć, stąd post na tej grupie), że to ja mam rację.
    Uważam, że powinienem otrzymać mieszkanie w stanie nadającym się do
    natychmiastowego zamieszkania - nie stracił funkcji mieszkania. A w tej
    sytuacji to gdzie ja mam talerze umyć? A gdyby sprzedający zabrał sedes?:)
    Pewnie za blok przyszło by mi chodzić.:)

    > Ja kuchenkę, zlew, muszkę klozetową a nawet wannę zostawiłem, ale (a)
    > były stare (b) w domku, który będę budował i tak by się nie przydały (c)
    > nowy właściciel mieszkania i tak je wyrzucił.
    >
    > I kupującemu i mi było wszystko jedno, więc w umowie o tym nie pisaliśmy.

    Ok. jeśli by były jakieś ustalenia przedwstępne co do takich elementów to
    rozumiem, ale jeśli nie było umowy o tym co pozostanie, a co zostanie
    zabrane, to uważam, że mieszkanie powinno być mi przekazane w stanie
    niezdawastowanym.

    bsz