  • Data: 2006-10-15 12:35:16
    Temat: Re: Mieszkanie społdzielcze własnościowe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    BSz wrote:

    > Kupiłem mieszkanie spółdzielcze własnościowe na rynku wtórnym. Właściciel
    > mieszkania wyprowadzając się zabrał zlew z kuchni :). Czy miał prawo to
    > zrobić? Zabrał też kuchenkę gazową. Niektórzy twierdzą, że kuchenka jest na
    > wyposażeniu mieszkania i powinna zostać. Z tym to tam bym się nie upierał.
    > Ale zlew? Teraz muszę kupić zlew. Mogę domagać się oddania zlewu?:):)
    > Śmieszna sprawa ale...

    Marudzisz... Jak ci zależało - trzeba było sprecyzować w umowie, co
    zostaje. Bo jak dla mnie nabycie mieszkania to nabycie murów i okien
    oraz drzwi.

    Ja kuchenkę, zlew, muszkę klozetową a nawet wannę zostawiłem, ale (a)
    były stare (b) w domku, który będę budował i tak by się nie przydały (c)
    nowy właściciel mieszkania i tak je wyrzucił.

    I kupującemu i mi było wszystko jedno, więc w umowie o tym nie pisaliśmy.