  • Data: 2006-10-20 18:34:51
    Temat: Re: Mieszkanie społdzielcze własnościowe
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Oct 2006 17:39:10 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Ja natomiast jak sobie przeglądałem różne oferty na nowe mieszkania, to
    >"stan deweloperski" obejmował ściany, drzwi oraz instalacje - ale bez
    >"końcówek" (czyli kuchenek, sedesów itepe).
    wiec powtorze i bede sie tego trzymal: "Standardowe wyposazenie zalezy
    od spoldzielni". Slyszalem nawet o takich budowniczych ktorzy nie daja
    klientowi drzwi wewnetrznych ani nawet gniazdek 230V - zostawiaja
    tylko rozprowadzone przewody.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl