  • Data: 2004-03-17 10:06:50
    Temat: Re: Mieszkanie po smierci glownego najemcy
    Od: "Karo800" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kto ci powiedzial ze nie masz prawa do tego lokalu?
    Pani "urzedniczka"?
    kilka dni po smierci babci?
    O tym czy masz prawo czy nie decyduja radni i burmistrz, jesli nie mam
    wlasciciela kamienicy.
    Tez mam taka sytuacje i powiedziano mi sa bardzo duze szanse na otrzymanie
    mieszkania, moga ewentualnie zaproponowac mnoiejsze ale moge wtedy skierowac
    sprae do sadu i wygram ja.

    --

    k...@p...pl
    gg: 1479451