    From: "r@v" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Miejsce zamieszkania i podatki
    Date: Wed, 16 Jul 2003 10:10:48 +0200

    > Mielismy z zona taki problem w czasie tegorocznego haraczowania.
    > oboje jestesmy zameldowani w gdansku w roznych miejscach, mieszkamy
    > jeszcze w innym, ale tez w gdansku. Od tego roku zdecydowalismy ze
    > rozliczamy sie wspolnie. ZOna podlegala pod III US , ja pod II US, ale
    > najblizej nas byl I US, to postanowilismu zlozyc wlasnie w nim wspolna
    > deklaracje.
    > Szybko okazalo sie, ze musimy zlozyc NIP-3 w ktorym (wg wyraznych
    > zalecen urzednikow) mamy wpisac _adres_zamieszkania_ ktory dla nich jest
> [...]

    No ja i moja żona mieliśmy podobny numer :)
    Każde z nas jest zameldowane gdzie indziej a mieszkamy jeszcze gdzie
    indziej. Postanowilismy sie rozliczac w jej "macierzystym" US no i musialem
    zlozyc NIP-3 w ktorym zadeklarowalem, ze mieszkam tam gdzie moja zona jest
    zameldowana ;) to czy jestem tam zameldowany nie mialo dla urzednikow
    najmniejszego znaczenia. Swoja droga dziwne to, skoro o ile wiem jest jakis
    przepis, ktory mowi ze czlowiek musi sie zameldowac w miejscu gdzie przebywa
    na stale (po ilus tygodniach pobytu zdaje sie).

    Pozdrawiam,
    r@v