  • 1. Data: 2003-07-15 11:59:16
    Temat: Miejsce zamieszkania i podatki
    Od: "MAREK" <m...@p...onet.pl>

    Jak zdefiniować termin "miejsce zamieszkania"?
    Czy jest to miejsce w którym mieszkam faktycznie?
    Czy jest to miejsce zameldowania wynikające z zapisu w dowodzie osobistym?
    Generalnie chodzi o podwyższone koszty uzyskania przychodu

    --
    pozdrawiam

    MAREK
    GG:3435086

  • 2. Data: 2003-07-15 12:37:24
    Temat: Re: Miejsce zamieszkania i podatki
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam>

    Z Kodeksu Cywilnego:

    Art. 25. Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w której
    osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu.
    Art. 26. § 1. Miejscem zamieszkania dziecka pozostającego pod władzą
    rodzicielską jest miejsce zamieszkania rodziców albo tego z rodziców,
    któremu wyłącznie przysługuje władza rodzicielska lub któremu zostało
    powierzone wykonywanie władzy rodzicielskiej.

    § 2. Jeżeli władza rodzicielska przysługuje na równi obojgu rodzicom mającym
    osobne miejsce zamieszkania, miejsce zamieszkania dziecka jest u tego z
    rodziców, u którego dziecko stale przebywa. Jeżeli dziecko nie przebywa
    stale u żadnego z rodziców, jego miejsce zamieszkania określa sąd
    opiekuńczy.

    Art. 27. Miejscem zamieszkania osoby pozostającej pod opieką jest miejsce
    zamieszkania opiekuna.

    Art. 28. Można mieć tylko jedno miejsce zamieszkania.

  • 3. Data: 2003-07-15 12:49:41
    Od: "MAREK" <m...@p...onet.pl>

    Dzięki rozumiem.
    Czy w takim razie wystarczy moje oświadczenie o tym gdzie zamieszkuję?

    --
    pozdrawiam

    MAREK
    GG:3435086

  • 4. Data: 2003-07-15 16:14:12
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam>

    > Dzięki rozumiem.
    > Czy w takim razie wystarczy moje oświadczenie o tym gdzie zamieszkuję?
    A dowód osobisty kolega ma?

    Pozdrawiam,

    Jurek

  • 5. Data: 2003-07-15 16:22:28
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MAREK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki rozumiem.
    > Czy w takim razie wystarczy moje oświadczenie o tym gdzie zamieszkuję?

    A kto wymaga takiego oswiadczenia ?

    Karol

  • 6. Data: 2003-07-15 16:23:08
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam> napisał w wiadomości
    > A dowód osobisty kolega ma?

    W nowych dowodach jest "miejsce zamieszkania" ?

    Karol

  • 7. Data: 2003-07-15 19:09:42
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam>

    > W nowych dowodach jest "miejsce zamieszkania" ?

    Jest adres zameldowania.

    Pozdrawiam,

    Jurek

  • 8. Data: 2003-07-15 20:01:57
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > Jest adres zameldowania.
    >
    > Pozdrawiam,

    To dlaczego pytasz autora watku o dowod osobisty po tym jak zrobiles mu caly
    wyklad o "miejscu zamieszkania" ?

    Karol

  • 9. Data: 2003-07-15 20:22:22
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam>

    > To dlaczego pytasz autora watku o dowod osobisty po tym jak zrobiles mu
    caly
    > wyklad o "miejscu zamieszkania" ?

    Ze względu na mój błąd, za co grupę przepraszam.

    Pozdrawiam,

    Jurek

  • 10. Data: 2003-07-15 20:43:04
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > caly
    >
    > Ze względu na mój błąd, za co grupę przepraszam.

    Ok. Nie ma sprawy.

    Karol