  • Data: 2005-07-01 20:40:03
    Temat: Re: Miejsce publiczne a słuchanie różnego rodzaju audycji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:Tphxe.45$Cm6.28@trndny02...

    > Na wszystkie glosnik9. Jak by nie mozna bylo wlaczyc oddzielnie
    > tylkowlasnego w kabinie kierowcy.

    A jesteś pewien, że można? No i pozostałym podróżnym mogło akurat
    pasować.

    > Msza wymaga skupienia. Zatem jezeli kierowca byl religijny to narazal
    > bezpiecznestwo pasażerów.

    Ale zakładam, że kierujący tej mszy osobiście nie odprawiał. W sumie nie
    musiał się aż tak wczuwać. Jak będzie w niedzielę w kościele to
    przyjrzyj się wiernym i policz sobie statystyczne prawdopodobieństwo, że
    kierujący się wczuwał. Będzie mniejsze od prawdopodobieństwa, ze
    przypadkowo wybrana osoba spośród wiernych kontempluje mszę. Nigdy tego
    nie liczyłem, ale postaram się w niedzielę zwrócić uwagę. Myślę, że
    przyjęcie na poziomie 25% będzie bliskie prawdy. Reszta przyszła, bo
    przyszła, ogląda panienki (mężczyźni, bo ładnie, kobiety, bo rewia
    mody), rozmawia (zawsze okazja do spotkania znajomego), zajmuje się
    dziećmi (własnymi, albo patrzy na cudze) itd.

    > Mozna mu jeszcze dowalic rozdzial kosciola od panstwa, jezeli to MZK
    ;-)

    MZK z reguły jest spółką prawa handlowego.