  • Data: 2005-07-01 21:55:52
    Temat: Re: Miejsce publiczne a słuchanie różnego rodzaju audycji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:FPixe.67$vu5.20@trndny08...

    > Zle obliczenia. Sa to dane KRK. Propaganda sukcesu. Zalezy jak
    > przyjmiemy definicje. Spokojnie mozna zalozyc ze jest bue wuecj niz
    30%

    Trudno mi powiedzieć, ile jest naprawdę. Zresztą sporej części nawet
    niekatolików będzie problem zwisał i wysiądą nawet nei zauwazywszy,
    czego kierowca słuchał.

    > Znaczy byl zly katolik ;-)

    Czemu zły? Tarz chłop krzewi wiarę wśród innych. A że sam nei moze
    słuchać uważnie? Taki los.

    > Presja spoleczna, rodziny itp.

    A to pewnie sporo racji. Ale to wcale nie zmienia zasadności moich
    obliczeń.