  • Data: 2005-07-01 20:57:27
    Temat: Re: Miejsce publiczne a słuchanie różnego rodzaju audycji
    Od: telimena <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jesteś pewien, że można?

    Jezeli nie mozna to sie nie zmusza innych do sluchania. Proste?

    > No i pozostałym podróżnym mogło akurat
    > pasować.

    Jezeli bylo 4 pasazerow, to mozliwe. Jezeli bylo 20, to nigdy.

    > Ale zakładam, że kierujący tej mszy osobiście nie odprawiał. W sumie nie
    > musiał się aż tak wczuwać. Jak będzie w niedzielę w kościele to
    > przyjrzyj się wiernym i policz sobie statystyczne prawdopodobieństwo, że
    > kierujący się wczuwał.

    Ale jest roznica pomiedzy klepiacymi zdrowaski w kosciele, a wynoszacymi
    religie poza kosciol. Treba miec naprawde odchyl zeby sluchac mszy
    kierujac pojazd a w dodatku zmuszac innych do sluchania.

    > Będzie mniejsze od prawdopodobieństwa, ze
    > przypadkowo wybrana osoba spośród wiernych kontempluje mszę. Nigdy tego
    > nie liczyłem, ale postaram się w niedzielę zwrócić uwagę. Myślę, że
    > przyjęcie na poziomie 25% będzie bliskie prawdy. Reszta przyszła, bo
    > przyszła, ogląda panienki (mężczyźni, bo ładnie, kobiety, bo rewia
    > mody), rozmawia (zawsze okazja do spotkania znajomego), zajmuje się
    > dziećmi (własnymi, albo patrzy na cudze) itd.

    Tego statystycznie nie mozna porownywac, bo motywacje kierowcy mamy
    tylko jedna. Przeciez nie sluchal tego przypadkowo.

    > ;-)
    >
    > MZK z reguły jest spółką prawa handlowego.

    Czyja? Kto ma kontrole nad MZK? Biskup?